High tech

Ieri am cumparat o trompeta de telefon fix ca sa pot sa raspunde cand suna careva de la interfonu cladirii, nu ca ar avea cine sa ma caute, da am zis sa intru si eu in randu oamenilor. Il conecteaza Valentin la priza telefonului si zic sa ma duc jos sa fac o proba. Cobor, sun. Cand incepe sa sune mobilul. Opa deja au auzit astia de mine si ma cauta. Da n-as putea sa zic cine mortii masii ma cauta pe mine in tara la unchiul Sam ca nu stiu decat vreo 5 persoane pe-aici. Raspund :)) Cand belea, se auzea vocea mea din difuzorul interfonului. Vreo 2-3 minute am stat cu gura deschisa; tot bagam reboot la creier ca intrase in pana. Nu percutam. MUE. Deci nenoricirea de interfon suna de fapt la mine pe mobil, si nu in casa. A doua zi m-a lamurit duduia de la administratie. De fapt si de drept rahatu de interfonu functioneaza ca un telefon si ca sa sune in casa evident trebuie o line telefonica(bani in plus). Eu de unde dracu sa stiu de-astea ?!?! In mintea mea interfonu e ceva simplu. Nu Nu. E avansata treaba. Asta este. Mergem inainte.

2 Responses to “High tech”

  1. Convorbirile locale is gratis in principiu, inclusiv daca suni (doar daca ai cel mai jaf abonament posibil s-ar putea sa nu). Pe mobil insa platesti si pt. ceea ce primesti.

  2. mvalentin Says:

    Exact pe ala il am. De fapt am cartela prepay la at&t. SSN-ul meu inca nu a ajuns si nu au vrut sa-mi faca abonament fara.

Leave a comment